Hodnocení zaměstnanců nikdy nekončí

Je to neustálý proces, který není nikdy u konce. Každé pracoviště se průběžně mění a vyvíjí. Je to stejné v každé firmě. Vy jste v minulosti podceňoval komunikaci. Nyní je však vše jiné. Začal jste se zajímat o podřízené a oni mají možnost Vám rovněž sdělovat své postřehy a náměty na zlepšení. Nevyhýbáte se však ani kritice. Pokud někdo udělá chybu, je nutné ho o tom informovat a vyvodit z toho patřičné důsledky. Žádné průšvihy se u Vás pod koberec nezametají. Snažíte se o to, aby si podřízení vzali z chyb ponaučení.

Slabá místa Vašich pracovníků už Vás nebudou budit ze spaní

Konečně jste taky pronikl do tajů hodnocení zaměstnanců. Klidně se přiznáte, že to nebylo vůbec jednoduché. Musel jste absolvovat několik skvělých školení a po večerech jste studoval odborné knihy. Vyplatilo se to a nyní si troufáte tvrdit, že už Vás nemůže skoro nic překvapit. Každého podřízeného pečlivě sledujete. Za poměrně krátkou dobu se Vám podařilo odhalit silné a slabé stránky jednotlivých pracovníků. Nyní analyzujete zjištěné skutečnosti. Možná si zavoláte na pomoc externí odborníky, od kterých se opět naučíte nové věci.